Wprowadzanie nowych produktów

Promowanie produktów żywnościowych opiera się dzisiaj przede wszystkim na skutecznym badaniu opinii publicznej i weryfikowaniu oczekiwań rynkowych. Gdyby nie badania prowadzone na temat popularności danych składników kulinarnych albo oczekiwań gospodyń domowych nie byłoby tak łatwo wprowadzić na rynek nową serię produktów odnoszących sukces. Tymczasem większość propozycji kulinarnych wprowadzanych do sklepu odnosi sukces właśnie dlatego, że najpierw liczne grupy testowe wystawiły pozytywne oceny sugerowanym przez producenta zmianom. W ten sposób przeważnie wprowadza się nowy produkt do obiegu i bez odpowiedniego przygotowania marketingowego nie byłoby możliwe zarobienie na takim ruchu. W każdej firmie produkującej żywność moment premiery nowego majonezu czy ketchupu z dodatkiem smaków ziołowych jest ważny ze względów ekonomicznych i bardzo złe wyniki sprzedaży kompromitują cały plan. Dziś konsumenci natomiast są coraz bardziej wybredni i nie gotują już obiadów ze składników niewiadomego pochodzenia.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

© Wszelkie prawa zastrzeżone