Tajemniczy goście restauracji

Wszystkie restauracje i lokale dbające o swój byt i troszczące się o stały dopływ klientów, starają się samodzielnie poddać kontroli, ze strony stosownego instytutu badawczego. Badania często są niestandardowe i polegają na skierowaniu do danego punktu gastronomicznego tak zwanego tajemniczego klienta. Jego zadaniem jest, aby przebywając tam pod przykrywką normalnego klienta, zbadać w rzeczywistym środowisku jak funkcjonują wszystkie najważniejsze działy restauracji. Tajemniczy klient po przyjściu wybiera z menu co najmniej kilka potraw i nieustannie obserwuje, czy kelnerzy są czujni i patrzą, czy klientom czegoś nie brakuje, czy kucharz jest dostępy, jeśliby klient chciał z nim porozmawiać. Sprawdza, czy personel zna kulinaria dań, jakie są zawarte w karcie dań. Dopytuje go o smaki, czy wie, co jest co i z czym powinno się podawać daną rzecz. Te wszystkie działania pozwalają na uporządkowanie wiedzy o danym lokalu i wyciągnięcie stosownych wniosków. Dane te są potem przekazywane właścicielom lokalu, aby mogli też samodzielnie je przeanalizować i postarać się, aby naprawić największe pojawiające się błędy.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

© Wszelkie prawa zastrzeżone